Inlägg: 1268274
Sv: Viktig Diskussion.......
Välkommen Jan-Erik! Hoppas du fortsätter skriva här på forumet,kan som sagt bli superintressant med en som har koll på läget inifrån föreningen.
Svarskommentarer
Sv: Viktig Diskussion.......
mikeymike: Behövs det verkligen?
Vi har ju Lindström, med all sin insyn, vänner inom föreningen och hos sponsorerna....
Vi har ju Lindström, med all sin insyn, vänner inom föreningen och hos sponsorerna....