Inlägg: 1268277
Svarskommentarer
Sv: Viktig Diskussion.......
Huge: Har du slut på argument redan, jösses vad du kommer att få det kämpigt i vinter.
Eller Huge du som inte vet nått om nått eller har koll ska du inte isf hålla lite lägre profil och kanske kanske få lära dig något.
Men kör ditt mantra du så kan vi andra VÅGA rosa och risa och inte bara slicka r*v.
Hur var det nu då med pengarna som finns?
Var dom avsatta för nyförvär eller inte? Eller skulle dom stoppas i arenans svart ekkonomihål?
Är det så att du inte räknar Widde som ett eller hur funkar din logik?
För enligt dig så är ju Lasse ett nyförvärv..
Eller Huge du som inte vet nått om nått eller har koll ska du inte isf hålla lite lägre profil och kanske kanske få lära dig något.
Men kör ditt mantra du så kan vi andra VÅGA rosa och risa och inte bara slicka r*v.
Hur var det nu då med pengarna som finns?
Var dom avsatta för nyförvär eller inte? Eller skulle dom stoppas i arenans svart ekkonomihål?
Är det så att du inte räknar Widde som ett eller hur funkar din logik?
För enligt dig så är ju Lasse ett nyförvärv..
Vi har ju Lindström, med all sin insyn, vänner inom föreningen och hos sponsorerna....