Inlägg: 1275033
Svarskommentarer
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Huge: haha aah ska vara de då, känns dock som lite onödigt spenderade pengar ;) Ni kan ju alltid åka på team camp till furuvik ;-)
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Huge: Ok så har jag förstått rätt så menar du att Sundsvall bjuder samma motstånd som Hv71, Frö, EC Salzburg mfl??
Får väl se skillnaden mellan att mysåka å lalla eller ha med ett tävlingsmoment med som kan ge pengar.
Kommer ju att synas mot Dif vilket upplägg som ger mest likt vad man kan kolla ett matchtempo.
Får väl se skillnaden mellan att mysåka å lalla eller ha med ett tävlingsmoment med som kan ge pengar.
Kommer ju att synas mot Dif vilket upplägg som ger mest likt vad man kan kolla ett matchtempo.
Om man nu inte vill låta spelarna få lite omväxling och se lite andra vyer än EON och Gärdehov... ;-)