Inlägg: 1275039
Svarskommentarer
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Lindström: "Ok så har jag förstått rätt så menar du att Sundsvall bjuder samma motstånd som Hv71, Frö, EC Salzburg mfl??"
Ja, du har förstått rätt: i dom inledande försäsongsmatcherna verkar det vara rena lotteriet hur lagen agerar.
Och i det lotteriet kan ett lag som Sundsvall mkt väl bjuda lika bra motstånd som Frölunda eller HV. Ja, kanske t.o.m bättre motstånd då AS lagen ofta brukar vara lite mer motiverade att vinna mot ES-motstånd.
Det blir en liten fjäder i hatten för dessa lag, för vad det nu kan vara värt.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Lindström: Mmm, skillnaden mellan Brynäs vs. DIF och övriga "storlag" handlar förmodligen om försäsongsträningen...
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Lindström: "Kommer ju att synas mot Dif vilket upplägg som ger mest likt vad man kan kolla ett matchtempo"
Dif kan ju även vara bättre lag från början, så om nu Dif skulle vinna så känns det lite slätstruket om ni skulla börjar jubla för att ni fick "rätt" över försäsongsupplägget.
Dif kan ju även vara bättre lag från början, så om nu Dif skulle vinna så känns det lite slätstruket om ni skulla börjar jubla för att ni fick "rätt" över försäsongsupplägget.
Får väl se skillnaden mellan att mysåka å lalla eller ha med ett tävlingsmoment med som kan ge pengar.
Kommer ju att synas mot Dif vilket upplägg som ger mest likt vad man kan kolla ett matchtempo.