Inlägg: 1275040
Svarskommentarer
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Blizzard: Då ska jag förtydliga mig:
Jag tror att tempot att möta te x Jokerit, Bern eller Färjestad är bra mkt mera likt matchtempot som komma skall i ES. Än att möta Visby/Roma, Mora IK eller Leksands IF.
Jag i min dumhet tror försäsongsupplägget med "tävligs matcher" som har nån betydelse, kan sporra mera än att spela mot As lag.
Jag tror att tempot att möta te x Jokerit, Bern eller Färjestad är bra mkt mera likt matchtempot som komma skall i ES. Än att möta Visby/Roma, Mora IK eller Leksands IF.
Jag i min dumhet tror försäsongsupplägget med "tävligs matcher" som har nån betydelse, kan sporra mera än att spela mot As lag.
Dif kan ju även vara bättre lag från början, så om nu Dif skulle vinna så känns det lite slätstruket om ni skulla börjar jubla för att ni fick "rätt" över försäsongsupplägget.