Inlägg: 1275043
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Lindström: Mmm, skillnaden mellan Brynäs vs. DIF och övriga "storlag" handlar förmodligen om försäsongsträningen...
Svarskommentarer
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Jajjen: Inte alls, men när såg du nån i Dif vika ner sig i en närkamp förra året?
Att spela efter det matrial man har betyder ju mer än vad det står på ryggarna.
Om ALLA i Bif skulle försöka med att proppa en spelare varje byte tror du då att te x Davidsson skulle ha lika mkt lekstuga varje gång han är i LA?
Istället för som nu när halva laget gör det medans andra halvan är för fina/klena för att göra det..
Att spela efter det matrial man har betyder ju mer än vad det står på ryggarna.
Om ALLA i Bif skulle försöka med att proppa en spelare varje byte tror du då att te x Davidsson skulle ha lika mkt lekstuga varje gång han är i LA?
Istället för som nu när halva laget gör det medans andra halvan är för fina/klena för att göra det..