Inlägg: 1279076
Svarskommentarer
Sv: Hv71 - Brynäs
StoltBrynäsare: Hörde på webbradion att han var lite nedtryckt
av en back+ Beech. Men jag kan ha fel.Bjurling fick beröm för ett
bra spel.
Vem hade tatt denna poäng innan match?
Ingen som nämner CZs timeout efter 3-3?
Med mål direkt av calle.
Sen är det HV vi möter i j-köping,det är fan inte lätt att stå emot
sveriges bästa lag.
Det Brynäs ska ta med sig idag är att man kom tillbaka efter
första tio.Det var STARKT gjort.
FORZA BRYNÄS!!!
av en back+ Beech. Men jag kan ha fel.Bjurling fick beröm för ett
bra spel.
Vem hade tatt denna poäng innan match?
Ingen som nämner CZs timeout efter 3-3?
Med mål direkt av calle.
Sen är det HV vi möter i j-köping,det är fan inte lätt att stå emot
sveriges bästa lag.
Det Brynäs ska ta med sig idag är att man kom tillbaka efter
första tio.Det var STARKT gjort.
FORZA BRYNÄS!!!