Inlägg: 1279095
Svarskommentarer
Sv: Hv71 - Brynäs
MarcusElving: Är det svagt att tappa en ledning mot HV i jönköping?
Det tycker inte jag . enligt väldigt många härinne så skulle vi blivit
totalt överkörda.Blev vi det?
Det tycker inte jag . enligt väldigt många härinne så skulle vi blivit
totalt överkörda.Blev vi det?
Sv: Hv71 - Brynäs
MarcusElving:
Ja, att tappa ledningen är surt. Men Brynäs gjorde trots allt en jävla bra insats idag. Att ta en poäng mot två motståndare - HV och domaren - är inte att pissa på.
Det kan jag vara nöjd med.
Att jag just nu är skitsur för två förlorade pinnar är en annan sak.
Ja, att tappa ledningen är surt. Men Brynäs gjorde trots allt en jävla bra insats idag. Att ta en poäng mot två motståndare - HV och domaren - är inte att pissa på.
Det kan jag vara nöjd med.
Att jag just nu är skitsur för två förlorade pinnar är en annan sak.