Inlägg: 1279140
Svarskommentarer
Sv: Hv71 - Brynäs
Gurra88:
Just nu är det mest du som är pinsam,vi möter ett av Europas bästa lag och stundtals trycker på ner dom i deras zon med vårat "skitlag"....
Som sagt,hade vi inte gjort misstagen och Persson/Nord hade varit konsekventa hade vi bärgat HV.
Just nu är det mest du som är pinsam,vi möter ett av Europas bästa lag och stundtals trycker på ner dom i deras zon med vårat "skitlag"....
Som sagt,hade vi inte gjort misstagen och Persson/Nord hade varit konsekventa hade vi bärgat HV.
Sv: Hv71 - Brynäs
Gurra88: Nu får du ta och kamma till dig, Brynäs gör en bra match förutom första 10.
Vi skapade bra med chanser i 3e och någon desperat hembackning tycker jag inte vi kan kalla det, Hv jagar febrilt och flyttar fram. Vi hade utöver våra mål i sista perioden 3-4 bra målchanser.
Som Bissett redan förklarat för dig....domaren och individiuella misstag avgör. Clarke bjuckar på 2, Löf bjuckar på första, dåligt byte bjuckar på ett, och sen rundar domaren av med sista bjudningen.
Vi skapade bra med chanser i 3e och någon desperat hembackning tycker jag inte vi kan kalla det, Hv jagar febrilt och flyttar fram. Vi hade utöver våra mål i sista perioden 3-4 bra målchanser.
Som Bissett redan förklarat för dig....domaren och individiuella misstag avgör. Clarke bjuckar på 2, Löf bjuckar på första, dåligt byte bjuckar på ett, och sen rundar domaren av med sista bjudningen.
Men såg två sista på tv. och de va ta mig fan pinsamt..