Inlägg: 1280265
Sv: A proposito de nada
Gurra88: haha vänta och se vilka som gör succé och sen kan vi gnälla på Sundlöv att han inte köpt dem. Snygg strategi!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
arnio: Gå tillbaka och läs mina inlägg i det här forumet från när det begav sig om målvaktsvärvningar inför säsongen.. Innan du skriver ett sånt korkat inlägg.
Fasth var förbannat bra förra säsongen.
Fasth var förbannat bra förra säsongen.