Inlägg: 1280297
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: "Fasth var förbannat bra förra säsongen."
Fasth det var ju inte i elitserien utan i Allsvenskan. Jag tror nog att Fasth kommer att komma ned på jorden igen för frölundaspelarna sköt inte direkt farliga skott utan de sköt så att säga mitt på. Facit kommer under serien så ännu ska vi nog inte dömma ut våra målisar.
Fasth det var ju inte i elitserien utan i Allsvenskan. Jag tror nog att Fasth kommer att komma ned på jorden igen för frölundaspelarna sköt inte direkt farliga skott utan de sköt så att säga mitt på. Facit kommer under serien så ännu ska vi nog inte dömma ut våra målisar.
Sv: A proposito de nada
Gurra88:
Han var bra,men det var som sagt i ett topplag i Allsvenskan.Sen tror jag du verkar glömma att Fasth var väldigt mycket skadad förra säsongen.23 matcher förra säsongen t e x..
Men han var riktigt bra igår,dock ska sägas att Frölunda hade rätt bleka avslut,men får Fasth vara hel blir han ruskigt viktig för AIK.
Vad gäller våra målvakter så är man väldigt orolig,speciellt efter tredje perioden mot HV.
Dags för Svedberg imorrn?
Han var bra,men det var som sagt i ett topplag i Allsvenskan.Sen tror jag du verkar glömma att Fasth var väldigt mycket skadad förra säsongen.23 matcher förra säsongen t e x..
Men han var riktigt bra igår,dock ska sägas att Frölunda hade rätt bleka avslut,men får Fasth vara hel blir han ruskigt viktig för AIK.
Vad gäller våra målvakter så är man väldigt orolig,speciellt efter tredje perioden mot HV.
Dags för Svedberg imorrn?
Fasth var förbannat bra förra säsongen.