Inlägg: 1280320
Sv: A proposito de nada
arnio: Vet inte om jag tycker det är så stor skillnad på att vara sämst i elitserien och bäst i Allsvenskan..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88:" Vet inte om jag tycker det är så stor skillnad på att vara sämst i elitserien och bäst i Allsvenskan.."
Varför jämföra de bästa i Allsvenskan med de sämsta i Elitserien? En målvakt möter ju alla lag utom sitt eget och visst sjutton är det svårare i Elitserien som målvakt..
Varför jämföra de bästa i Allsvenskan med de sämsta i Elitserien? En målvakt möter ju alla lag utom sitt eget och visst sjutton är det svårare i Elitserien som målvakt..
Redigerad kommentar