Inlägg: 1280423
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
arnio: Absolut. Men jag hävdar fortfarande att Bjurling/Svedberg. Två av elitseriens absolut sämsta målvakter förra året inte håller samma klass som Fasth.
Visst möter de bättre motstånd, men de har också sämre spelare framför sig. Så nån så fruktansvärd skillnad är det nog inte som målvakt. Fasth verkar iallafall ta steget bra.
Visst möter de bättre motstånd, men de har också sämre spelare framför sig. Så nån så fruktansvärd skillnad är det nog inte som målvakt. Fasth verkar iallafall ta steget bra.
Varför jämföra de bästa i Allsvenskan med de sämsta i Elitserien? En målvakt möter ju alla lag utom sitt eget och visst sjutton är det svårare i Elitserien som målvakt..
Redigerad kommentar