Inlägg: 1283367
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - SSK
sylf:
Jo med iskalla Dackell och Nordqvist på isen så är jag inte förvånad.
Jag var en av dom som trodde Nordan skulle göra en bättre säsong,men han ser faktiskt orörligare ut än förra året.
Förstakedjan idag
-2 Nordqvist
- 2 Eero
-1 Dackell.
Det ÄR inte okej!!
Jo med iskalla Dackell och Nordqvist på isen så är jag inte förvånad.
Jag var en av dom som trodde Nordan skulle göra en bättre säsong,men han ser faktiskt orörligare ut än förra året.
Förstakedjan idag
-2 Nordqvist
- 2 Eero
-1 Dackell.
Det ÄR inte okej!!
Sv: Brynäs - SSK
Kan man reklamera Nordquist och få pengarna tillbaka? Ska kolla med Allmänna reklamationsnämnden!