Inlägg: 1283389
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - SSK
Bissett19: "Jag var en av dom som trodde Nordan skulle göra en bättre säsong,men han ser faktiskt orörligare ut än förra året."
Kan han ha drabbast av Rigor mortis månntro?
Samtidigt tycks det som att varje år så tar det längre tid innan de etablerade spelarna typ Dackell, Eero m.fl. kommer igång. Ungdomarna briljerar alltid redan inledningsvis.
Kan han ha drabbast av Rigor mortis månntro?
Samtidigt tycks det som att varje år så tar det längre tid innan de etablerade spelarna typ Dackell, Eero m.fl. kommer igång. Ungdomarna briljerar alltid redan inledningsvis.
Jo med iskalla Dackell och Nordqvist på isen så är jag inte förvånad.
Jag var en av dom som trodde Nordan skulle göra en bättre säsong,men han ser faktiskt orörligare ut än förra året.
Förstakedjan idag
-2 Nordqvist
- 2 Eero
-1 Dackell.
Det ÄR inte okej!!