Inlägg: 1287395
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Huge: Mycket av utvisningarna är ju en följd av att man backar hem. Så man kan ju inte veta om man sluppit eller fått med sig utvisningar genom att ligga på hårdare. Brynäs måste lära sig att kunna föra spelet i en hel match eller i alla fall största delen av dem. Speciellt mot lag som är sämre på pappret. Det är en sak att kriga sig till poäng mot lag som är bättre på pappret och en helt annan grej att kunna ta kommandot mot sämre lag.
Svarskommentarer
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Svartgulröd: Jo, men min poäng är ju att det här snacket om sämre och bättre lag i ES är ett väldigt polariserat resonemang.
Det finns inget lag som bara kliver in och kör över lag som ex AIK eller SSK.
Jag menar att det är betydligt mindre skillnad mellan ex lag som AIK och HV än vad många vill få det till.
Det finns inget lag som bara kliver in och kör över lag som ex AIK eller SSK.
Jag menar att det är betydligt mindre skillnad mellan ex lag som AIK och HV än vad många vill få det till.
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Svartgulröd: Äh vad sjutton vi vann ju, två i rad nu dessutom.
När vi förlorar så blir jag orolig inte när vi vinner. Jag tycker att allt ser strålande ut just nu.
När vi förlorar så blir jag orolig inte när vi vinner. Jag tycker att allt ser strålande ut just nu.