Inlägg: 1288120
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå 2010-06-09
Kempe: Nöjd? Bjuder in er eftersom vi har ett geni i båset, som ska spela sarg ut i 18 min för att ta hem poäng. Hade vi trampat på i 60 min så hade vi vunnit lätt.
Så var jävligt glada att NC bjöd er på en pinne att snaska på.
Så var jävligt glada att NC bjöd er på en pinne att snaska på.
Sv: Brynäs - Timrå 2010-06-09
Kempe: Skulle jag vara timråit skulle jag hålla till i mitt eget forum..
Sv: Brynäs - Timrå 2010-06-09
Tre taka segrar och i forumet är det lika deppigt som vanligt.. Bläddre tio sidor bakåt och gå framåt och man kan tro att vi ligger sist. Klart man får vara negativ och klaga men man måste kunna berömma laget när det går bra.
Sen kan man diskutera om dom viker ner sig idag men det ser snarare ut som man inte orkar. Tycker ändå att dom gör det bra mot ett riktigt bra Timrå.
Sen kan man diskutera om dom viker ner sig idag men det ser snarare ut som man inte orkar. Tycker ändå att dom gör det bra mot ett riktigt bra Timrå.
Jaja Grattis till poängen iaf