Inlägg: 1288124
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå 2010-06-09
Zzz: Att FÖRLORA 1 pinne pga en fjant i båset som fegar, hur kan man vara nöjd då?
Att +7300 masat sig upp och förväntar att se Bif LIRA i 60 min det glömde NC, nej vi drar ner på tempot å slår sarg ut i en period.
"Tycker ändå att dom gör det bra mot ett riktigt bra Timrå"
Ja i 1 1/2 period ja, sen är det tragiskt.
Att +7300 masat sig upp och förväntar att se Bif LIRA i 60 min det glömde NC, nej vi drar ner på tempot å slår sarg ut i en period.
"Tycker ändå att dom gör det bra mot ett riktigt bra Timrå"
Ja i 1 1/2 period ja, sen är det tragiskt.
Sen kan man diskutera om dom viker ner sig idag men det ser snarare ut som man inte orkar. Tycker ändå att dom gör det bra mot ett riktigt bra Timrå.