Inlägg: 1288479
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Molins - 11 förläts ganska mycket av hans enligt mig bra insatser i PP, vilket inte syns i plus/minus.
För övrigt har Brynäs procentuellt sätt ett bra pp om du jämför me de andra lagen. 3a i ligan tror jag, så nåt gör de väl rätt ?
För övrigt har Brynäs procentuellt sätt ett bra pp om du jämför me de andra lagen. 3a i ligan tror jag, så nåt gör de väl rätt ?
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Jag struntar i vad andra tycker och tänker. Nu frågade jag dig och ingen annan.
Att #16 inte är bästa valet i PP håller jag med om men samtidigt så är det ju knappast hans lina som haft de stora problemen med att etablera ett positionsspel utan det är Nordan, Dackell Somervuori mfl.
Frågan är om det är värt att röra om för mycket i formationerna när det skall spelas PP. Man riskerar att få vissa spelare väldigt trötta så att samtliga formationer blir lidande. Därför är det ett nödvändigt ont att försöka bibehålla formationerna någorlunda.
Däremot så tycker jag inte att N.C har varit speciellt framgångsrik när det gäller uttagningarna till toppningar, där lämnar han mycket att önska.
Att #16 inte är bästa valet i PP håller jag med om men samtidigt så är det ju knappast hans lina som haft de stora problemen med att etablera ett positionsspel utan det är Nordan, Dackell Somervuori mfl.
Frågan är om det är värt att röra om för mycket i formationerna när det skall spelas PP. Man riskerar att få vissa spelare väldigt trötta så att samtliga formationer blir lidande. Därför är det ett nödvändigt ont att försöka bibehålla formationerna någorlunda.
Däremot så tycker jag inte att N.C har varit speciellt framgångsrik när det gäller uttagningarna till toppningar, där lämnar han mycket att önska.
En rad av andraassist ger mig inte heller så mycket..Han är perfekt utfyllnad.. Laglojal. Men han ska inte spela i Powerplay, för där bidrar han inte..