Inlägg: 1288541
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: KOmmer det en öppning med Läck alternativt Ersberg så tror jag man värvar
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Ja, det säger jag ingenting om. Är det en målvakt som man med all säkerhet vet är bättre än Svedberg kan man gott värva men jag vill inte se någon panikvärvning. Det ser ju faktiskt rätt ok ut med Svedberg..
Om jag var sportchef skulle jag ha att ersätta Clarke som prio 1!