Inlägg: 1293931
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
claesw: Sköna poäng.. Det var inte vackert och det finns mycket att önska. Men ändå tre poäng.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Svartgulröd: Ett bra lag ska ha tur, dåliga lag kan också ha tur ibland och tur är väl det!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Svartgulröd:
Ja, som Tony sa förr: det är antal gjorda o insläppta mål som räknas
Ja, som Tony sa förr: det är antal gjorda o insläppta mål som räknas