Inlägg: 1293978
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
claesw: Jag är int bitter, bara så jävla trött på att det alltid ska fipplas hela tiden, thats it!!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues:
Det krävs kontinuitet för att laget ska få respekt, nu är det för svajigt- bra insatser varieras med galet bleka... vi är inte ensamma om det i ligan, men ska vi ta upp kampen om guldet så räcker givetvis inte det här på långa vägar.
Det krävs kontinuitet för att laget ska få respekt, nu är det för svajigt- bra insatser varieras med galet bleka... vi är inte ensamma om det i ligan, men ska vi ta upp kampen om guldet så räcker givetvis inte det här på långa vägar.