Inlägg: 1296213
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Skitstöveln: Näe, laget bär svarta sorgband för att hedra honom, men jag skulle tro att han ligger och snurrar som en proppeler just nu, skogstokig!
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
sylf:
Nice! Kan ingen bara ha ihjäl mig. Vilken jävla tur att jag var tvungen att jobba över så jag inte hann till matchen. Jag hade kört av vägen på väg hem....
Nice! Kan ingen bara ha ihjäl mig. Vilken jävla tur att jag var tvungen att jobba över så jag inte hann till matchen. Jag hade kört av vägen på väg hem....