Inlägg: 1296200
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Nyss hemkommen från Södertälje kan jag bara konstatera att vi ersatt slipsen med ett fuktigt dasspapper, och det blev inte bättre av det kan man säga.....
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Skitstöveln: Jag tycker personligen att när man drar på sig ett sorgeband, då spelar man även delvis för den personen.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Skitstöveln: Näe, laget bär svarta sorgband för att hedra honom, men jag skulle tro att han ligger och snurrar som en proppeler just nu, skogstokig!