Inlägg: 1296220
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Skitstöveln: Jag tycker personligen att när man drar på sig ett sorgeband, då spelar man även delvis för den personen.
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Vi fick i praktiken ett minuspoäng i den här matchen.
Speciellt i jämförelse med SSK.
De har nu 6-0 i poäng och 10-4 i mål på oss.
Två mål på 12 skott är ju klart godkänt framåt.
Problemet är ju att vi bara får i väg ynka 12 skott.
Det ska man ju som minimum få iväg på en period!
Speciellt i jämförelse med SSK.
De har nu 6-0 i poäng och 10-4 i mål på oss.
Två mål på 12 skott är ju klart godkänt framåt.
Problemet är ju att vi bara får i väg ynka 12 skott.
Det ska man ju som minimum få iväg på en period!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Vi höres/synes boys! Man har ännu en gång sådanDÄR tanke och känsla BARA en Brynäsare kan ha. Går inte o beskriva den för en icke Brynäsare.
Vi är ett (skit)dåligt hockeylag 7 matcher av 10..
Vi är ett (skit)dåligt hockeylag 7 matcher av 10..
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Davey_22: jaha 7-2 hahaha patetiska brynäs fan vad dåliga vi är!!!