Inlägg: 1296421
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
GävleLasse: Inte uppmana till kriminella aktiviteter ;-) Har redan gjort mig ovän med vargen, hon tycker att jag skriker för mycket under matcherna, go figure, sen rpkade jag väcka min son också, men va fan, han är 6 mån, han somnar om :-)
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
GävleLasse: kan bli värre konsekvenser om man går lös på grannens brevlåda:P
Stortorsk och förnedring.
Jobbigt just nu. MEN.. det finns fortfarande regler att följa och det är väldigt många som ligger på gränsen här nu.
Det behöver inte urarta i någon slags tävling i vem som kan kasta mest skit. Är ni förbannade så logga i så fall ur och slakta grannens brevlåda eller nåt.
Redigerad kommentar