Inlägg: 1296440
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Jag vill ha tillbaka mina 139 kronor som matchen kostade på csport! Tänk vilka pengar vissa spelare tjänar trots att de agerar på det här sättet.
Själv får jag betala för att se skiten
Prestationsbaserad lön på spelarna är fan det enda rätta.
Redigerad kommentar
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
munkas:Visst är det så.. och snart urartar moderatorerna... Det kan bli väldigt tomt här.