Inlägg: 1297444
Sv: NY TRÄNARE NU!!!!!
sylf: Jag blir äcklad av o höra geniets kommentarer efter matchen, vem fan försöker han lura egentligen???
Svarskommentarer
Sv: NY TRÄNARE NU!!!!!
70 Rodrigues:
Härlig kommentar; "Jag tycker definitivt inte att vi gör en dålig match"
???????????????????????????????????????????????
Vi förlorar för i helvete med 0-3 på hemmaplan mot tabelljumbon!!!!!
Härlig kommentar; "Jag tycker definitivt inte att vi gör en dålig match"
???????????????????????????????????????????????
Vi förlorar för i helvete med 0-3 på hemmaplan mot tabelljumbon!!!!!
Sv: NY TRÄNARE NU!!!!!
70 Rodrigues: Han har gjort sitt, inser han inte det är han dummare än jag trodde! Finns inte en chans i helvete att han kan vända det här sjunkande skeppet igen, aldrig!