Inlägg: 1297453
Svarskommentarer
Sv: NY TRÄNARE NU!!!!!
brynäs08: Låt Bäcklin ta över imorgon! Jag tycker ngn annan än mormor letar ny tränare - han är lika oduglig som cz!
Sv: NY TRÄNARE NU!!!!!
brynäs08: Jag stängde av...men alltså, sa han så ? att han inte tycker vi gör en dålig match ? Du skojar ?
Sv: NY TRÄNARE NU!!!!!
brynäs08: Matchbloggen håller inte med Czarnecki:
"Brynäs blir utbuade och en snusdosa flyger in på isen efter slutsignalen. Och herregud vad dåliga Brynäs var. Trots en pigg inledning faller man ihop totalt efter AIK:s ledningsmål."
"Brynäs blir utbuade och en snusdosa flyger in på isen efter slutsignalen. Och herregud vad dåliga Brynäs var. Trots en pigg inledning faller man ihop totalt efter AIK:s ledningsmål."
Härlig kommentar; "Jag tycker definitivt inte att vi gör en dålig match"
???????????????????????????????????????????????
Vi förlorar för i helvete med 0-3 på hemmaplan mot tabelljumbon!!!!!