Inlägg: 1297464
Svarskommentarer
Sv: NY TRÄNARE NU!!!!!
Anders Berg:
Så jävla illa, man skäms! Men i NC´s lilla bubbla förde vi matchen och såg pigga ut! Han klappar om grabbarna i omklädningsrummet och ger laget uppmuntrande kommentarer och tycker allt handlar om kontinuitet! Vadå för jävla kontinuitet? Det fungerar uppenbarligen inte! IDIOT!
Det enda positiva var att slipsen till målvakt visade ett par gånger att han kanske har något bra i sig och kan växa in i det här inom en snar framtid, knappt godkänd men 2 insläppta borde räckt till vinst på hemmaplan mot jumbon...
Så jävla illa, man skäms! Men i NC´s lilla bubbla förde vi matchen och såg pigga ut! Han klappar om grabbarna i omklädningsrummet och ger laget uppmuntrande kommentarer och tycker allt handlar om kontinuitet! Vadå för jävla kontinuitet? Det fungerar uppenbarligen inte! IDIOT!
Det enda positiva var att slipsen till målvakt visade ett par gånger att han kanske har något bra i sig och kan växa in i det här inom en snar framtid, knappt godkänd men 2 insläppta borde räckt till vinst på hemmaplan mot jumbon...
Sv: NY TRÄNARE NU!!!!!
Anders Berg: Jag tycker inte ens att inledningen var pigg, den var helt i AIK´s plan och dessutom helt ofarlig!
"Brynäs blir utbuade och en snusdosa flyger in på isen efter slutsignalen. Och herregud vad dåliga Brynäs var. Trots en pigg inledning faller man ihop totalt efter AIK:s ledningsmål."