Inlägg: 1300701
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Om jag fattat det senaste dygnets (och årets) klagosång rätt så behöver vi en tränare som
- inte tar hänsyn till ”vad som står på ryggen”
- coachar aktivt
- matchar dom som är ”heta”.
Vi hade ju en sån tränare rätt nyligen. Leffe Boork. Ni måste ha varit rätt nöjda med Brynäs på hans tid, va?
sylf: Så det är Brynäs juniortränare som är lösningen på Brynäs problem? Då antar jag att nån har koll på hur många juniortränare som gått till ES och blivit framgångsrika samma år.
- inte tar hänsyn till ”vad som står på ryggen”
- coachar aktivt
- matchar dom som är ”heta”.
Vi hade ju en sån tränare rätt nyligen. Leffe Boork. Ni måste ha varit rätt nöjda med Brynäs på hans tid, va?
sylf: Så det är Brynäs juniortränare som är lösningen på Brynäs problem? Då antar jag att nån har koll på hur många juniortränare som gått till ES och blivit framgångsrika samma år.
Vad är det som säger att det skulle bli sämre?