Inlägg: 1300705
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jajjen:
Leffe hade varit bra om inte Dacke och hans entourage hade blivit pissed off efter SSK matchen...
Leffe hade varit bra om inte Dacke och hans entourage hade blivit pissed off efter SSK matchen...
Sv: A proposito de nada
Jajjen: Kan du inte läsa, jag skriver att det optimala vore att ge honom tid som 2:e tränare först, och INTE bakam CZ, för han kan knappt kallas tränare. En tränare coachar laget under match.
Ja, jag var nog en av få härinne som var nöjd med vad Boork gjorde. Han började från rotnivå och byggde uppåt, nåt som redan har raserats. 80 manna truppen dock ett minus i kanten.
Ja, jag var nog en av få härinne som var nöjd med vad Boork gjorde. Han började från rotnivå och byggde uppåt, nåt som redan har raserats. 80 manna truppen dock ett minus i kanten.
- inte tar hänsyn till ”vad som står på ryggen”
- coachar aktivt
- matchar dom som är ”heta”.
Vi hade ju en sån tränare rätt nyligen. Leffe Boork. Ni måste ha varit rätt nöjda med Brynäs på hans tid, va?
sylf: Så det är Brynäs juniortränare som är lösningen på Brynäs problem? Då antar jag att nån har koll på hur många juniortränare som gått till ES och blivit framgångsrika samma år.