Inlägg: 1300708
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf: "Ja, jag var nog en av få härinne som var nöjd med vad Boork gjorde."
Nu är du nog ute å cyklar. Boork passar ju perfekt in på Cz-hatarnas beskrivning på sin önsketränare. Jag är säker på att det gänget var helnöjda då.
Och så en undran från en som inte har koll: hur vet du (och alla andra härinne) att Czarnecki inte coachar laget under match?
Nu är du nog ute å cyklar. Boork passar ju perfekt in på Cz-hatarnas beskrivning på sin önsketränare. Jag är säker på att det gänget var helnöjda då.
Och så en undran från en som inte har koll: hur vet du (och alla andra härinne) att Czarnecki inte coachar laget under match?
Ja, jag var nog en av få härinne som var nöjd med vad Boork gjorde. Han började från rotnivå och byggde uppåt, nåt som redan har raserats. 80 manna truppen dock ett minus i kanten.