Inlägg: 1302441
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Hoppas Greiss inte blir nervös av all publik! Synd som satan på det 1-1 målet!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Lesky:
Greiss har ju spelat med över dubbelt så mycket publik hur många gånger som helst, så publiken ska nog inte vara ett problem.. Antar jag iallafall
Greiss har ju spelat med över dubbelt så mycket publik hur många gånger som helst, så publiken ska nog inte vara ett problem.. Antar jag iallafall