Inlägg: 1303813
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bissett19: Vi vet ju inte VARFÖR dom hamnade i fyllecellen.
Känns som att det många gånger inte behövs speciellt mkt för att få sitta därinne och frysa och att besluten som Kalle Mässing tar om vem eller vilka som ska få skaka galler är väldigt godtyckliga...
Känns som att det många gånger inte behövs speciellt mkt för att få sitta därinne och frysa och att besluten som Kalle Mässing tar om vem eller vilka som ska få skaka galler är väldigt godtyckliga...
Redigerad kommentar
Dom flesta spelare i Elitserien festade nog till ordentligt i helgen,det som är anmärkningsvärt är att det går så långt att 2 stycken hamnar i fyllecell..