Inlägg: 1308763
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 18/11-2010
65selander: efter nästa omgång är vi sist.. Men vi har inte problem. Absolut inte.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 18/11-2010
Gurra88:
Sist eller näst sist kvittar väl...
Du tror Frölunda åker ner och spöar LHC?
Brynäs har:
Hv hemma
SKAIK borta
DIF hemma.
Dags att plocka fram dom starka tabletterna;)
Sist eller näst sist kvittar väl...
Du tror Frölunda åker ner och spöar LHC?
Brynäs har:
Hv hemma
SKAIK borta
DIF hemma.
Dags att plocka fram dom starka tabletterna;)