Inlägg: 1308764
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 18/11-2010
Bissett19: Öhh Frölunda är på "G" nu. Tabletterna är slut samt receptet är slut. Det får bli Obstler ikväll, fast först en Captain Morgan mit Cola.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 18/11-2010
Bissett19: Ja det tror jag..
Ja precis.. tre fina förluster.. men kanske det som krävs för oss antiCzarneckis;)
Ja precis.. tre fina förluster.. men kanske det som krävs för oss antiCzarneckis;)
Sist eller näst sist kvittar väl...
Du tror Frölunda åker ner och spöar LHC?
Brynäs har:
Hv hemma
SKAIK borta
DIF hemma.
Dags att plocka fram dom starka tabletterna;)