Inlägg: 1313126
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
sylf: Är inte helt säker men hade inte Wikegård en del kommentarer om Hedmans bravader att det inte var så speciellt farligt eftersom han inte använde klubban. Nu när Ekman använder klubban så är det ok så länge han inte sopar till någon i huvudet. Vad ska det va för att någon av hans favoriter ska få sig en riktig skrapa.
Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
sylf: Håller med dig. Men det känns att av någon anledning kommer dom inte tänka så. Dom kommer inte att tänka att det farliga är att han använder klubban som tillhygge. Dom kommer säkert gå på att målvakten "håller" i klubban och att han ramlar. Sen så får han bara 4matcher. Själv tycker jag MINST 13 matcher annat är skandal. Men som sagt, de vågar inte straffa hårdare än 4 matcher.
Dom har ingen stake.
Dom har ingen stake.
Skadestånd för Englas föräldrar: 75000
Skadestånd för Piratebay: 46000000
Jag tvivlar!