Inlägg: 1313182
Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
sylf: Är inte helt säker men hade inte Wikegård en del kommentarer om Hedmans bravader att det inte var så speciellt farligt eftersom han inte använde klubban. Nu när Ekman använder klubban så är det ok så länge han inte sopar till någon i huvudet. Vad ska det va för att någon av hans favoriter ska få sig en riktig skrapa.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
SH: Gillar Wikegård, men detta va ett riktigt lågvattenmärke från honom. Äckligt tydligt hur han försvarar honom eftersom de är vänner.