Inlägg: 1315589
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf: Kan du simma själv - ja, jag kan simma jättebra, vad kul är inte det!!!!
Vad kräver du själv då - SM-guld varje år!? För mig verkar du tyvärr bara vara en nolla som aldrig presterar och tar din tillflykt bakom en synonym, lite lättare det än levande livet...
Vad kräver du själv då - SM-guld varje år!? För mig verkar du tyvärr bara vara en nolla som aldrig presterar och tar din tillflykt bakom en synonym, lite lättare det än levande livet...