Inlägg: 1315595
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
robocop: Jag kräver inget, men har väldigt svårt att acceptera de senaste 10 årens junk. Ett av Sveriges starkatste varumärken misshandlas år efter år. Klubbens mål har under alla dessa år varit att bli bättre, har man det? Jag tycker att man som supporter, medlem etc har rätt att ställa vissa krav utefter klubbens mål, ekonomi, trupp, omsättning, you name it!
SM-guld varje år? Det tror jag inte ens den mest inbitne FBK supportern kräver, inte jag heller. Men jag vill ha utveckling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SM-guld varje år? Det tror jag inte ens den mest inbitne FBK supportern kräver, inte jag heller. Men jag vill ha utveckling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: A proposito de nada
robocop: "För mig verkar du tyvärr bara vara en nolla som aldrig presterar och tar din tillflykt bakom en synonym, lite lättare det än levande livet..."
Snacka om att kasta sten i glashus!!!
Snacka om att kasta sten i glashus!!!
Vad kräver du själv då - SM-guld varje år!? För mig verkar du tyvärr bara vara en nolla som aldrig presterar och tar din tillflykt bakom en synonym, lite lättare det än levande livet...