Inlägg: 1315600
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf: Hur (i helvete - ursäkta) kan du säga att vi inte har haft utveckling!!!?
Vi har ju i princip den roligaste truppen i elitserien - 5 jvm spelare + alla som är lite äldre, mycket gott är ju på gång - håll för f-n på det så det hörs i stället för att gnälla som små flickor (ursäkta alla sådana...)
Vi har ju i princip den roligaste truppen i elitserien - 5 jvm spelare + alla som är lite äldre, mycket gott är ju på gång - håll för f-n på det så det hörs i stället för att gnälla som små flickor (ursäkta alla sådana...)
SM-guld varje år? Det tror jag inte ens den mest inbitne FBK supportern kräver, inte jag heller. Men jag vill ha utveckling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!