Inlägg: 1316558
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: ska man åka 30 mil så spelar väl en kvart mindre roll..
Däremot så tror jag att det är just straffarna som gjort årets tabell så jämn som den är.
Sen är det ju så att i grund och botten så är det nog många som inte gillar straffar just på grund av att Brynäs är så dåliga på det. 0-4 är inget man skriver hem till mamma om.
Däremot så tror jag att det är just straffarna som gjort årets tabell så jämn som den är.
Sen är det ju så att i grund och botten så är det nog många som inte gillar straffar just på grund av att Brynäs är så dåliga på det. 0-4 är inget man skriver hem till mamma om.
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Jag förstår inte logiken. Om man åker 30 mil för en match, vill man inte se så mycket hockey som möjligt då?
Tror att de flesta inte vill ha straffar rent sportsligt och sedan tar det också mycket tid då isen skall spolas. Det finns också folk som åker kanske 10 - 30 mil för att se på en match och dom vill komma hem i tid.