Inlägg: 1321048
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: Tror att Bartecko-Ritchie-Nagy alt Sundström som center kommer att bli grymma, tyvärr :-(
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Bartecko känns som en möjlig fetflopp. 34 bast, är på nedgång i sin karriär. Mycket skadad. Har bara spelat 13 matcher denna säsong. Slovak = möjlig medgångslirare
Kan bli kanon också, när han var som bäst i Lule så var han fenomenal.
Tyvärr för Modo så skulle de behöva ett helt knippe kompetenta spelare så jag tror inte att Bartecko lyfter Prodo ... menade Modo märkvärt.
Nagu?? Känns somhan var bättre 2002
Kan bli kanon också, när han var som bäst i Lule så var han fenomenal.
Tyvärr för Modo så skulle de behöva ett helt knippe kompetenta spelare så jag tror inte att Bartecko lyfter Prodo ... menade Modo märkvärt.
Nagu?? Känns somhan var bättre 2002
Redigerad kommentar
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Det kommer att räcka till för att kunna hamna i ingenmansland, men inte mer.