Inlägg: 1321091
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
arnio: Hade Sundlöv värvat Bartecko o Nagy till Brynäs så hade du hyllat värvningarna som dom bästa i historien!!!
Sv: A proposito de nada
arnio: Undra vad det är för typ av kontrakt på herrarna Modo har värvat, är det lån eller riktiga kontrakt?
Börjar fundera på om det är Modos ledning som har rånat en bank den här gången ;)
Redigerad kommentar
Kan bli kanon också, när han var som bäst i Lule så var han fenomenal.
Tyvärr för Modo så skulle de behöva ett helt knippe kompetenta spelare så jag tror inte att Bartecko lyfter Prodo ... menade Modo märkvärt.
Nagu?? Känns somhan var bättre 2002
Redigerad kommentar