Inlägg: 1321155
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Nu var ju inte Bartecko så bra i Färjestad statsen till trots. Dom ville inte ha honom kvar, han ville men inte Runken.
Jag hade aldrig tackat nej till en Bartecko i den form han var när han var som bäst i Luleå, då var han bland det bästa jag sett på en svenskrink. Men nu ser jag honom som ett väldigt osäkert kort.
Nagy var ingen höjdare i Mora om jag inte minns fel. Nu har han gjort en halv hyfsad säsong i KHL och efter det presterat bra med poäng i slovaksiska ligan som inte är av någon högre klass.
Slovakerna kan bli fågel eller fisk, det vi med säkerthet kan säga är att dom kostar stora summor pengar.
Jag hade aldrig tackat nej till en Bartecko i den form han var när han var som bäst i Luleå, då var han bland det bästa jag sett på en svenskrink. Men nu ser jag honom som ett väldigt osäkert kort.
Nagy var ingen höjdare i Mora om jag inte minns fel. Nu har han gjort en halv hyfsad säsong i KHL och efter det presterat bra med poäng i slovaksiska ligan som inte är av någon högre klass.
Slovakerna kan bli fågel eller fisk, det vi med säkerthet kan säga är att dom kostar stora summor pengar.
I Alfredshem kommer han inte att bli någon ledargestalt, som tidigare t.ex. hos Renhjorden, då det finns alltför många gamla "fjällrävar" kvar.