Inlägg: 1333904
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
mattiaskarlgren:" Tror bestämt att NC vet vad han ska göra, men om man vänder på det. Har spelarna förtroende för honom? Dom kanske inte köper den planen han har, och då är det väldigt illa!"
Och vi har ingen aning om hur det ligger till. Spelarna är säkert sugna på att spela bra och detta är knappast någon action mot NC som vissa vill tro. Klart att de vill lira slutspel och gör sitt bästa.
Och vi har ingen aning om hur det ligger till. Spelarna är säkert sugna på att spela bra och detta är knappast någon action mot NC som vissa vill tro. Klart att de vill lira slutspel och gör sitt bästa.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
mattiaskarlgren:Bry dig inte om arnio, jag tycker att du är en rutinerad soffcoach.....
Ska det där vara en peak eller ;)
Tror bestämt att NC vet vad han ska göra, men om man vänder på det. Har spelarna förtroende för honom? Dom kanske inte köper den planen han har, och då är det väldigt illa!