Inlägg: 1333923
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
arnio: Hur kan du säga att det knappast är någon action mot Czarnecki om du samtidigt säger att du inte har någon aning om hur det ligger till? Det låter som en märklig slutsats att dra av någon som inte vet något om saken.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
arnio: Absolut. Men samtidigt är det skillnad på att VILJA lira slutspel och att ha förtroende för sin coach.
Och vi har ingen aning om hur det ligger till. Spelarna är säkert sugna på att spela bra och detta är knappast någon action mot NC som vissa vill tro. Klart att de vill lira slutspel och gör sitt bästa.