Inlägg: 1335191
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
arnio: Jo, jag såg den där artikeln.
Inte mkt att hänga i julgran där heller.
Att öht skriva en artikel där man antyder att det på ES-nivå skulle finnas kontrakt som stipulerar krav på en viss mängd istid eller ett visst antal matcher för en utlånad/uthyrd spelare är faktiskt rätt så komiskt.
Inte mkt att hänga i julgran där heller.
Att öht skriva en artikel där man antyder att det på ES-nivå skulle finnas kontrakt som stipulerar krav på en viss mängd istid eller ett visst antal matcher för en utlånad/uthyrd spelare är faktiskt rätt så komiskt.
Redigerad kommentar