Inlägg: 1336782
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Tycker att Brynäs ska börja om på nytt!
-Ny ledning
-Ny trupp
-Ny sportchef (!)
-Ny tränare (Helst vill jag se Wikegård! Skulle passa perfekt som brynäs tränare)
-Höja spelarbudgeten (Det finns pengar!)
Då kan vi komma och snacka om semifinal!
-Ny ledning
-Ny trupp
-Ny sportchef (!)
-Ny tränare (Helst vill jag se Wikegård! Skulle passa perfekt som brynäs tränare)
-Höja spelarbudgeten (Det finns pengar!)
Då kan vi komma och snacka om semifinal!